Як виникла ідея створення нового простору для креативу – ВИШКА studio. Історія Інни та Павла, засновників So Good Company.

Автор: Марта Кагуй

Ви засновники «So Good Company», займаєтеся організацією фестивалів та різноманітних подій. Яким був 2020 рік в умовах пандемії?

І. Насправді, ми планували, що 2020 рік буде потужний і насичений різними цікавими проектами, зокрема фестивалями Street Food So Good, Lviv Ice Cream Festival  та Lviv  Art and Wine Festival. Останній нам все ж таки вдалося організувати до початку основного карантину, а потім наша діяльність кардинально змінилася.  Covid-19 вніс свої корективи. Рік видався не таким, як ми планували але в серпні дякуючи нашій команді, яка  легка на підйом ми зробили – 2 фестивалі!

П. У 2020 році сезону івентів, справді, не було, але незважаючи на це, за нашими підрахунками, ми зробили наймасовіший фестиваль у Львові після послаблення карантину  – це був Lviv Ice Cream Market в Парку Культури на День Незалежності. Ми робили його «галопом по Європі», з вільним входом та дотриманням усіх карантинних норм.  

Нещодавно Ви анонсували новий проект – «ВИШКА studio». Розкажіть про нього, яка концепція студії?

П. Під час карантину ми розуміли, що найближчим часом актуальними будуть маленькі івенти і для цього потрібні класні простори і подумали чому б не створити свій?! В своїй діяльності ми часто орендували подібні приміщенні, тому для нас студія дуже актуальна.

І. Хочемо, щоб ця локація надихала людей на нові ідеї і саме тут створювались нові проекти та яскравий фото та відео контент. Розуміємо, що карантин і криза кардинально змінили світ, люди масово переходять в онлайн, а в онлайні потрібна якісна картинка. Окрім цього, це буде простір, де ми зможемо зібрати нашу велику команду, адже на кожному фестивалі у нас проектно працює близько 15-20 людей, з якими за місяць до фестивалю ми активно працюємо та збираємось у подібних локаціях.  Тепер у нас є своє затишне місце.

Звідки Ви черпаєте натхнення на нові проекти? 

П. Інна мене надихає.. (посміхається).

І. Насправді, Павло в нас постійно генерує ідеї, в нього завжди мільйон думок, далі ті ідеї фільтрую я. Натхнення черпаємо всюди з подорожей, зустрічей із новими людьми, переглядами цікавих фільмів, читанням цікавої літератури, особливо багато цікавих ідеї мені приходять через читання  fashion видань.

Чи не боїтеся конкуренції між фотостудіями Львова?

І. Ми позиціонуємо себе, як креативний простір і не хочемо конкурувати із іншими  фотостудіями . Звичайно, тут буде обладнання для фотосесій, але головне завдання студії – організація івентів, презентації, майстер-класи та інші цікаві події. 

П. Ми не претендуємо конкурувати з найкращими фотостудіями Львова. Ми більше хочемо бути локацією для креативних івентів, зустрічей та презентацій і займати не тільки  нішу фотостудії. 

Чому вирішили назвати проект «ВИШКА»?

І. Перед тим, як Павло почне відповідати на питання, хочу сказати, що назви усіх наших проектів придумав він. Щодо студії, то Павло спочатку дуже боявся цієї назви, бо на перший погляд це сленгове слово, яке означає «топ», завищені стандарти, чомусь його це слово лякало.

П. Насправді, слово «ВИШКА» з’явилося само собою, як тільки ми прийшли у приміщення, де буде наша студія. Поруч є славнозвісна телевізійна вишка, а вигляд з вікна підказує, що ми на серйозній висоті над містом. Тому нам вдалося прив’язати назву до локації, щоб вона асоціювалася з тим, що поруч. 

Ви партнери в бізнесі. Чи складно бути разом 24/7: вдома та на роботі? Як ви розподіляєте обов’язки між собою?

І. Так, ми, справді, завжди разом. Стараємося ділити обов’язки за принципом: «Що кому краще вдається». Щодо даного проекту, то Павло залучений на етапі всіх ремонтів, а я буду  займатись всією подальшою роботою: організацією подій, пошук клієнтів, пошук партнерів, комунікації з усіма =) Але в будь-якому випадку ми завжди радимося та приймаємо стратегічні рішення разом. За 6 років спільної роботи ми вивчили сильні та слабкі сторони один одного, що тепер дає змогу правильно розподіляти обов’язки та працювати на результат. 

 Що плануєте на майбутнє? Чи є ще якісь цікаві ідеї, які плануєте втілити у 2021-му ?

П. Гігантські фестивалі в наступному році!

І. У 2021 році плануємо втілювати свої задуми в реальність. Організувати свої, вже щорічні, фестивалі, розвивати їх та робити традиційними міськими святкуваннями,  а також зробимо подарунковий маркет брендів, який довелося перенести на грудень 2021-го. У нас є ще декілька ідей, які ми поки що не розкажемо =). 

Ви завжди рухаєтесь вперед, придумуєте цікаві ідеї. Звідки у вас стільки мотивації? Поділіться секретом. 

П. Я Інною ні з ким не поділюся. (сміється) Насправді, мотивація – це щось нове і цікаве, якщо робити щось «нове і цікаве» для себе, то воно обов’язково  буде мотивувати.

І. Всі наші проекти об’єднують різних, цікавих людей разом ми змінюємо себе та змінюємо світ  довкола нас, хай це буде локально але корисно! Коли ти це розумієш і відчуваєш – то це мотивує тебе працювати далі,  вигадувати нові проекти та не боятись ризикувати!

Залишити коментар

Підписуйтесь на e-mail розсилку

Не розсилаємо спаму, тільки цікаві новини